سبلان شہد کے فوائد (balexa™, ASAL24™):

میموری بہتری

سبلان شہد خاص طور پر رجونورتی اور پوسٹ رجونورتی خواتین میں، دونوں مختصر اور طویل مدتی میموری کو بہتر بنانے کر سکتے ہیں. ایک مطالعہ میں، کئی ہفتوں کے لئے شہد علاج دیا گیا ہے پوسٹ رجونورتی خواتین ہارمون تھراپی دی خواتین کے طور پر ان کی فوری یاد میں جتنا بہتری دیکھا.

سبلان شہد بمقابلہ ذیابیطس

سبلان شہد چینی جو اس کے خون میں شکر کی سطح طریقہ چینی مرضی سپائیک نہیں کریں گے کا مطلب ہے کہ مقابلے میں ایک کم glycemic انڈیکس ہے. بھی چینی کے مقابلے میں ایک میٹھا ذائقہ ہے، اور آپ اپنے کھانے کی اشیاء پر کم سویٹنر استعمال کرنے میں مدد کر سکتے ہیں.

سبلان شہد بمقابلہ کینسر

سبلان شہد اس کی روک تھام یا کینسر کے علاج میں ایک مستقبل ہے ہو سکتا ہے حیرت ہے کہ بہت سے کی وجہ سے ہے جس میں اس کے ینٹیآکسیڈینٹ خصوصیات، کے لئے منایا جاتا ہے.
ایران کی طرف سے ایک 2011 مطالعہ شہد گردے کے کینسر کی ایک قسم ہے جس میں گردوں سیل کارسنوما، اثر انداز ہوتا ہے کہ کس طرح پر لگ رہا تھا. محققین شہد حقیقت میں ضرب سے کینسر کے خلیات کو روکنے میں مؤثر تھا پتہ چلا ہے کہ، اور شہد یقینی طور پر ایک کینسر کے علاج کے طور پر مزید مطالعہ وارنٹ کہ یہ نتیجہ اخذ..

ارورتا اور منی

سبلان شہد مردوں اور عورتوں دونوں میں، ارورتا کو فروغ دینے کے لئے اس کی صلاحیت کے لئے تعریف کی گئی ہے. تاہم، کسی حد تک ثبوت ملا ہے. شہد منی شمار میں اضافہ ظاہر ہوا ہے کہ. شہد کی مدد آپ کو ایک خاندان شروع کر سکتے ہیں؟ اب کے لئے، ہم واقعی ہے کہ واقعاتی ثبوت ہے..

شہد روح پرسکون اور نیند دلانا، کوئی جینیاتی ترمیم (بالکسا™ عسل24™ برانڈز)، مزید وسائل: طاقتور مدافعتی نظام بوسٹر، سبلان شہد کئی بیماریوں، اندرا کے لئے، طاقتور علاج (چربی کے لئے تبادلوں کے بغیر) اینٹی کینسر، فطرت، قدرت کی توانائی بوسٹر ہے ہوم علاج پر شہد، مزید سہارا استعمال کرتے ہوئے گھر پر علاج,
- اور مندرجہ ذیل بیماریوں کے علاج:
مںہاسی، گٹھیا، بے چینی، دمہ، برا سانس، کولیسٹرول، کھانسی، ذیابیطس، سست جلد، ایکجما، آنکھ انفیکشن، مسوڑھوں کی بیماری، بالوں کے جھڑنے، جلن، اندرا، جنسی خواہش کی کمی (ایہ بھی دیکھتے ہیں بالکسا™ -18)، موٹاپا، غریب عمل انہضام ، غریب تحول، ہڈیوں، کشیدگی، اندرا، پیٹ کے السر، خمیر انفیکشن

بالکسا™ عسل24™ پر توجہ مرکوز

کولیسٹرول اور وزن ضرورت سے زیادہ کے دشمن

عسل24 سبلان قدرتی شہد میں ینٹ ایک کولیسٹرول لڑاکا ہیں اور دل کی بیماری کے خلاف کی حفاظت کرنے کی صلاحیت ہے

بالغ کے لئے سبلان شہد

محبت، ہیں Aphrodite یونانی دیوی کی شہرت پسندیدہ - سب سے قوی طرح جیسمین، آرکڈ یا کٹھرا طور aphrodisiac کے پھولوں سے امرت جمع شہد کی مکھیوں سے honeys کے ہیں.

سبلان شہد کی معدنیات:

عسل24™ سبلان شہد معدنیات: پوٹاشیم، کیلشیم، میگنیشیم، سوڈیم، لوہے کلورائد، سلکان، سلکا، مینگنیج، سلفر، فاسفورس، زنک اور تانبے

قدرتی شہد - عسل24
عسل24 - سبلان قدرتی شہد

ری سیلر، شراکت داروں یا تعاون

ہم سب جانتے ہیں کے طور پر، ری سیلر پروگرام کسی بھی مصنوعات کی کامیابی کا ایک اہم اور بڑھتی ہوئی حصہ ہے.
- ہم مارکیٹ میں مسابقتی فوائد یقینی بنانے کے ہمارے resellers کے لئے کشش چھوٹ فراہم کرتے ہیں.
- مارکیٹنگ مواد، موجودہ پروموشنز، سوالات، سبق اور زیادہ کرنے کے لئے تک رسائی حاصل کریں.
- حکومت / گرجا گھروں / اسکولوں / خیراتی ادارے کے لئے ایک رعایت پروگرام.
- اعلی ڈسکاؤنٹ فروخت اور تھوک کے معیار پر منحصر باز فروشندگان حوصلہ افزائی کرنا.
- اگر آپ کو ہماری ری سیلر میں دلچسپی رکھتے ہیں اور ہمارے شریک بننا چاہتے ہیں تو، ہمارے ری سیلر کی معاونت کی ٹیم سے رابطہ کریں: "sales [at] balexa.com"

شہد اینٹی خستہ

سبلان پہاڑوں کی قدرتی شہد، (دنیا میں) شہد کی صرف قسم ینجائم اور ینٹ کے ساتھ پرچر ہے (ینٹ اور قدرتی خامروں کی زیادہ سے زیادہ رقم زیادہ سے زیادہ نوجوان.) - مخالف عمر - نوجوانوں کے لئے ضرورت مواد. یہ سبلان ماؤنٹین قدرتی شہد ہے.

 شہد

دوسری منظور شدہ برانڈز

مصدقہ سبلان قدرتی شہد استعمال کرتے ہیں کہ یہ برانڈز. نگرانی اور کنٹرول برانڈز کے تحت

سبلان قدرتی شہد

صحت خوبصورتی - بالکسا

کافه بال کیفے

خوبصورتی سیلون - لیدی بال



ہم سے رابطہ کریں

بالکسا™ کمپنی ہیڈکوارٹر تہران، ایران میں ہے. مزید معلومات کے لئے، مندرجہ ذیل نمبروں پر ہم سے رابطہ کرنے میں سنکوچ نہیں کرتے ہیں براہ مہربانی.

ایران ایڈریس:
No 10, Naebi St, Ardabil, IRAN.

تعلقات عامہ:

FAX: (+9845) 33262221

pr [@] balexa.com

TEL: (+9845) 33242221

(+9845) 33262221

براہ راست موبائل:

(+98) 912.43.49.430

قدرتی شہد سرٹیفکیٹ

ایف ڈی اے کی تصدیق نامہ، یچایسیسیپی، ISO9001، ISO22000، حلال تصدیق نامہ، ISO10004، ISO18001، آپریشن لائسنس، ڈبلیو ٹی او تصدیق نامہ، گاہکوں کی اطمینان ایوارڈ (2012) اور زیادہ..