عسل طبیعی | عسل 24


پنج شنبه, 06 تیر 1398

چرا فقط عسل طبیعی؟

 عسل ۲۴ | فقط عسل طبیعی

1_ به راحتی هضم می شود: مولكول های قند موجود در آن می توانند به راحتی به سایر قندها تبدیل شوند، به همین جهت حتی حساس ترین معده ها نیز می تواند آن را به سادگی هضم كند. بسياري به اين ماده غذايي لقب اكسير طول عمر داده، و معتقدند كه مصرف آن مي تواند طول عمر را افزايش دهد.

2_ منبع بسیار خوبی از آنتی اكسیدان است: نقش بزرگی در جلوگیری از سرطان و همچنین بیماریهای قلبی دارد. علاوه بر آنكه غذاي خوبي به شمار مي آيد، مي تواند به عنوان يك داروي مفيد نيز مورد استفاده قرار گيرد.

ادامه مطلب

آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه عسل

جمع اوري بسیار سخت عسل طبیعی وحشي در نپال - گزارش تصویری

 

عسل طبیعی کوهی

عسل طبیعی کوهی

عسل طبیعی کوهی

عسل طبیعی کوهی

عسل طبیعی کوهی

عسل طبیعی کوهی

عسل طبیعی کوهی




Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها  

 
+1 #10 علی 1391-05-21 14:31
ey vallllll! injarooo!!!!!
نقل قول کردن
 
 
+7 #9 همشهری 1391-04-27 14:14
کاش یه ذره از این عسلها به ما هم میدادن میدیم چه جوریه؟
نقل قول کردن
 
 
+10 #8 همشهری 1391-04-05 00:00
عالیییییییه!
نقل قول کردن
 
 
+13 #7 ترانه عسل 1391-04-04 18:29
ولی بین خودمون پیدا کردن عسل 24 برا بعضیا سخت تر از کار اینا شده ها :P
اشکال نداره دوستان سهم شما رو فعلا ما میخوریم
نقل قول کردن
 
 
+14 #6 ساغر 1391-04-04 14:02
به نقل از ترانه:
مردان نیالی احتمالا راه دیگه ای هم برا امرا معاش شون میتونستند پیدا کنند مسلما اونا از خاصیت عسل طبیعی خبر داشتن واس همین اینطوری خودشنو به خطر مینداختند



موافقم. ترانه جان.
نقل قول کردن
 
 
+11 #5 mehdi mehdi 1391-04-03 15:45
به نقل از ترانه:
مردان نیالی احتمالا راه دیگه ای هم برا امرا معاش شون میتونستند پیدا کنند مسلما اونا از خاصیت عسل طبیعی خبر داشتن واس همین اینطوری خودشنو به خطر مینداختند

منم دقیقا همین فکر رو می کنم. فک نکنم اینا از سر گرسنگی این همه خودشونو به خطر بیاندازن. حتما به خواصش پی بردن که این همه ریسک می کنند.
نقل قول کردن
 
 
+18 #4 ساغر 1391-04-03 14:02
این عسل که تو تصویر دیده میشه یعنی فک میکنم دیگه معجزه رو بکنه .
یعنی این همه مفید که هست عسل . دیگه این عسل ببین چی داره توش.

خوش به حال هر کی از این عسل ها میخوره.
حتما عسل 24 هم جزئی از این عسل های خالص هست. اما هنوز قسمت من نشده.

یا حق.
نقل قول کردن
 
 
+21 #3 مریم مریم 1391-03-31 12:39
منم میخوام. از این عسلها میخوام
نقل قول کردن
 
 
+21 #2 ترانه عسل 1391-03-30 23:24
ولی بین خودمون عکاس هم عکاس ماهری بوده ها!
نقل قول کردن
 
 
+21 #1 ترانه عسل 1391-03-30 23:24
مردان نیالی احتمالا راه دیگه ای هم برا امرا معاش شون میتونستند پیدا کنند مسلما اونا از خاصیت عسل طبیعی خبر داشتن واس همین اینطوری خودشنو به خطر مینداختند
نقل قول کردن
 

نوشتن نظر

کلیه نظرات (بغیر از تبلیغاتی و غیراخلاقی)منتشر خواهند شد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

ASAL24™ | "Only Rare Honey"® Products درباره ما اخبار و اطلاعیه ها جمع اوري بسیار سخت عسل طبیعی وحشي در نپال - گزارش تصویری