عسل طبیعی | عسل 24


چهارشنبه, 04 ارديبهشت 1398

چرا باید عسل ۲۴ مصرف کنیم

اثرات ضد باکتري و ضد قارچي :

اين اثرات به خوبي اثبات شده است . عسل رقيق نشده از رشد باکتريهايي مثل استافيلکوک اورئوس و ميکروب هاي مهاجم به دستگاه گوارش و قارچ هايي نظير کانديدا آلبيکانس جلوگيري مي کند . در غلظت ۳۰-۵۰٪ عسل از آنتي بيوتيک هاي رايج در درمان عفونت هاي ادراري مؤثرتر است .

 عسل ۲۴

شيوه دقيقه اثرات ضدميکروبي عسل ناشناخته مانده است . PH  پائين ، تخريب اسمزي ميکروب ها و وجود موارد نابوده کننده باکتري ، که مجموعاً Inhibin ناميده مي شوند مي تواند داراي اين اثر باشد .

اثرات ضد اسهال

در غلظت ۴۰٪ عسل داراي اثرات ضدميکروبي روي باکتريهاي روده که باعث اسهال مي شوند است . از اين موارد مي توان سالمونلا ، شيگلا Ecoli و ويبريوکلرا نام برد . در يک مطالعه ، عسل به همراهORS باعث کاهش مدت زمان اسهال باکتريايي در نوزادان و کودکان شد .

 

اثرات عسل در ترميم زخم و بهبود التيامات

عسل در ترميم سوختگي ها ، زخم هاي عفوني جراحي و امثالهم مؤثر است .

عسل بسيار چسبناک است و آب را از بافت ملتهب جذب مي کند . مثلاً ، تحقيقي در آفريقا نشان داده است که استفاده از پيوند پوست ، برداشت به روشهاي جراحي و حتي قطع عضو زماني که به صورت موضعي از عسل استفاده شده ، کاهش يافته است .

در يک تحقيق ديگر در زنان استفاده از عسل در مواردي که براي سرطان فرج عمل جراحي انجام شده بود ترميم زخم را تسريع نمود . همچنين در درمان زخم هاي مزمن و بدبوي جذام مؤثر بوده است .

 

اثرات ضد سرفه و خلط آور

اثرات ضد سرفه عسل به توانايي آن براي رقيق کردن ترشحات راه هاي هوايي و بهبود عملکرد سلولهاي پوششي آن مربوط مي شود .


Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها  

 
0 #34 ساغر 1391-05-02 20:44
به نقل از ثنا:
من تقریبا هر روز یک فنجان چای با عسل میخورم واقعا میچسبه دوستان...


نوش جان ثنا جون.... :roll:
نقل قول کردن
 
 
+2 #33 sana sana 1391-04-28 15:54
من تقریبا هر روز یک فنجان چای با عسل میخورم واقعا میچسبه دوستان...
نقل قول کردن
 
 
+8 #32 ساغر 1391-04-10 22:32
سلام
اینجا شب
امروز شنبه بود
من ساغر
اینجا اردبیله
هوا هم سرده (چیزی تو مایه های پاییز سرد)
و این سایت ، سایته عسل 24 دات کامه

آی لاو یو عسل 24
نقل قول کردن
 
 
+8 #31 ساغر 1391-04-10 20:31
در ادامه ی حرف های ترانه جان.

زمان صحیح آب خوردن:

با زمانبندی صحیح آب خوردن اثر آن را در بدن خود بالا ببرید

دو لیوان آب -- بعد از بیداری -- کمک می کند به فعال کردن ارگان های داخلی

یک لیوان آب -- 30 دقیقه قبل از غذا -- هضم راحت غذا

یک لیوان آب -- قبل از گرفتن حمام -- کمک می کند به کاهش فشار خون

یک لیوان آب -- قبل از خواب -- به منظور جلوگیری از سکته مغزی یا حمله قلبی
نقل قول کردن
 
 
+6 #30 mehdi mehdi 1391-04-10 12:37
به نقل از ساغر:
درود به اهالی عسل 24 دات کام.


امروز جمعه .9 تیر ماه 1391. اینجا هم اردبیله. :-)


و من به تمام اهالی عسل 24 اعم از مهمان و عضو سلام عرض می نمویم.

امروز و هر روزتون خوب و عالی. :roll:

امروز شنبه است علیکم السلام به همه اهالی دوست داشتنی عسل 24 علی الخصوص شما که به فکر بقیه هستین.
نقل قول کردن
 
 
+12 #29 ترانه عسل 1391-04-09 23:23
بنظر من اگه کسی بخواد از تغذیه سالم استفاده کنه و بتونه همه نیازهای بدنشو تامین کنه علاوه بر شناخت اونها باید مقدار مصرف و زمان مناسب برا مصرفم بدونه.مثلا آب زیاد خوردن خوبه ولی وسط غذا آب خوردن به معده آسیب میرسونه، یا خوردن میوه فواید زیادی داره ولی بلافاصله بعد غذا باعث سفیدی موها میشه وووو
حالا در مورد عسل طبیعی چی؟اصولا میگن بیشترین تاثیر مواد غذایی مصرف تو قبل و بعد خوابه مث مطالعه کردن.قبل خواب بخاطر اینکه بعد اون دیگه دیگع غذایی دیگه ای مصرف نمیشه تا خاصیتو کمتر کنه وبعد خواب هم چون نیاز بدنمون بالا هستش زود جذب میشه...آیا تو مصرف عسل هم باید یه سری مقررات رعایت شه یا نه؟
نقل قول کردن
 
 
+12 #28 ساغر 1391-04-09 12:15
درود به اهالی عسل 24 دات کام.


امروز جمعه .9 تیر ماه 1391. اینجا هم اردبیله. :-)


و من به تمام اهالی عسل 24 اعم از مهمان و عضو سلام عرض می نمویم.

امروز و هر روزتون خوب و عالی. :roll:
نقل قول کردن
 
 
+6 #27 تحقیق و توسعه 1391-04-08 15:57
به نقل از ترانه:
من حدود دوسالی میشه عسل24 مصرف میکنم اوایل حدود نیم ساعت بعد یه قاشق خوردن حالم بد میشد من به حساب انرژی بیش از حدش میذاشتم اما الانا دیگه نه قدرت انرژی شو در طول روزانه حس میکنم ولی همچین حالتی(بی حال شدن) بهم دس نمیده میخوام ببینم آیا کیفیت عسل 24 عوض شده یا سیستم بدنی من بهش عادت کرده؟

بدنتون عادت کرده. چون 2 ساله که هر از چند گاهی و کم کم مصرف می نمایید و بدنتون راحت بهش عادت کرده. و در این بین تغییرات مزه ای هم می تونه دلیل مختصر دیگری بر این اتفاق باشه.
نقل قول کردن
 
 
+13 #26 ترانه عسل 1391-04-07 00:30
من حدود دوسالی میشه عسل24 مصرف میکنم اوایل حدود نیم ساعت بعد یه قاشق خوردن حالم بد میشد من به حساب انرژی بیش از حدش میذاشتم اما الانا دیگه نه قدرت انرژی شو در طول روزانه حس میکنم ولی همچین حالتی(بی حال شدن) بهم دس نمیده میخوام ببینم آیا کیفیت عسل 24 عوض شده یا سیستم بدنی من بهش عادت کرده؟
نقل قول کردن
 
 
+15 #25 ترانه عسل 1391-04-04 22:42
خب مشخص اونایی که عسل 24 مصرف میکنند پی برده اند که جسم وروحشان لیاقت بهترینا رو داره.
نقل قول کردن
 

نوشتن نظر

کلیه نظرات (بغیر از تبلیغاتی و غیراخلاقی)منتشر خواهند شد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط