عسل طبیعی | عسل 24


شنبه, 31 فروردين 1398

دلايل برتري و موفقيت بيشتر زنبور عسل نسبت به ساير حشرات گرده افشان:

 دلايل برتري و موفقيت بيشتر زنبور عسل نسبت به ساير حشرات گرده افشان:

دلايل برتري و موفقيت بيشتر زنبور عسل نسبت به ساير حشرات گرده افشان:

-1 جمعيت زنبور عسل نسبت به ساير حشرات گرده افشان بسيار زياد مي باشد.

-2 شعاع پرواز زنبور عسل بيشتر است.

-3 وفاداري و پايبندي زنبور عسل به يك گونه گياه موردنظر بيشتر است.

-4 وفاداري و پايبندي زنبور عسل به يك منطقه مورد نظر بيشتر است.

-5 تأثير سموم حشر هكش كه مصرف آنها روي محصولات كشاورزي معمول مي باشد روي زنبور عسل كمتر از ساير حشرات گرد ه افشان اثر مي نمايد. به عبارت ديگر به واسطه قدرت توليد نسل زياد و رفتارهاي بخصوصي زنبور عسل، جمعيتي از اين حشره كه تحت تأثير سموم قرار گرفته و از بين مي روند سريعاً ترميم و جايگزين مي گردند.

-6 اطلاعات انسان در مورد پرورش، تكثير و نگهداري زنبور عسل بيشتر از ساير حشرات گرده افشان است.

-7 زنبور عسل علاوه بر نقش اصل ياش در گرد هافشاني گ لها، توليد عسل، موم و ساير فرآورده هاي ديگر را مي نمايد كه مورد توجه بيشتر مي باشد.

-8 زنبور عسل را در هر شرايط آب و هوا مي توان نگهداري نمود و سريعاً با آن شرايط سازش يافته و فعاليت مي نمايد.

-9 اغلب حشرات در زمستان به خواب زمستانه مي روند در حالي كه زنبورعسل چنين رفتاري ندارد و متناسب با شرايط محيطي فعاليت خود را تنظيم مي نمايد.

-10 كلنيهاي زنبورعسل را مي توان به راحتي به نقاط مختلف جابه جا نمود.


Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها  

 
+2 #42 علیرضا اوجی 1391-11-16 12:58
عالی بود حالا می دونم که چرا زنبورای باغ ما هیچ وقت نمی رن :D
نقل قول کردن
 
 
+14 #41 ساغر 1391-06-15 08:21
دیگه کسی اینجاها سر نمی زنه ها ...همه گرمه گروه شدن.
نقل قول کردن
 
 
+17 #40 ترانه عسل 1391-05-21 14:02
انگاری این زنبور عسل تو وفاداری مشهوره ها!
نقل قول کردن
 
 
+17 #39 nasim 1391-05-20 22:31
با توجه به این همه مطلب مفید که در باره زنبور و عسل نوشته شده
صد در صد که برتر هست.
نقل قول کردن
 
 
+18 #38 ترانه عسل 1391-05-20 19:04
نوش جونت ساغری گوشت بشه بره رو لپات خوشگلتر بشی ;-)
خوشت اومد نه؟؟؟
نقل قول کردن
 
 
+20 #37 ساغر 1391-05-19 22:01
به نقل از همشهری:
ساغر جون من شاید نظر ندم ولی هر روز که آن میشم به مقاله ات سر میزنم




درود بر همشهری عزیز

بسیار ممنونم ازتون. منم همونطور که قول دادم روزی چند بار بهتون امتیاز اضافه میکنم. و حتما از فردا به مقاله تون هم سر میزنم. گر چه سر میزدم. اما از فردا هر روز این کارو می کنم.
نقل قول کردن
 
 
+18 #36 ساغر 1391-05-19 22:00
به نقل از ترانه عسل:
ساغری عسل 24 ات خوشمزه بود؟
فوایدشو همونطور پیش بینی میکردی؟



تو یه جمله می تونم توصیفش کنم :

واقعا محشر بود طعمش.
نقل قول کردن
 
 
+18 #35 sana sana 1391-05-18 16:56
به نقل از ترانه عسل:
صنم جون این آقا مهدی ما گاهی وقتا قرصاش یادش میره مصرف کنه بعدش اینجوری قاطی میکنه مثلا میگه گاو خر است تو زیاد جدی نگیر رفته رفته مث ما عادت میکنی بهش. :D :lol: :D :lol:
آخ جوون دلم خنک شد!

خدا شفاش بده
ماه رمضون همتون دعاش کنین ثواب داره
نقل قول کردن
 
 
+18 #34 همشهری 1391-05-17 16:40
ساغر جون من شاید نظر ندم ولی هر روز که آن میشم به مقاله ات سر میزنم
نقل قول کردن
 
 
+20 #33 ترانه عسل 1391-05-17 16:02
ساغری عسل 24 ات خوشمزه بود؟
فوایدشو همونطور پیش بینی میکردی؟
نقل قول کردن
 

نوشتن نظر

کلیه نظرات (بغیر از تبلیغاتی و غیراخلاقی)منتشر خواهند شد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

ASAL24™ | "Only Rare Honey"® Products مطالب و مقالات بانک مقالات عسل سایر مطالب دلايل برتري و موفقيت بيشتر زنبور عسل نسبت به ساير حشرات گرده افشان: