عسل طبیعی | عسل 24


جمعه, 26 مهر 1398

معجزه سیر و عسل بر روی پوست

سیر و عسل

در کنار سیر عسل نیز خاصیت نرمی، ضد باکریایی، صاف کننده و جوان شاداب کننده پوست است. به علت خاصیت ضدعفونی کنندگی سیر و عسل هر دوی آنها باعث از بین رفتن آلودگی ها از سطح پوست می شود.
در حالت کلی اگر میخواهید تمام خاصیت ماسک های گیاهی را در یک ماسک جمع بندی و استفاده کنید می توانید از ماسک سیر و عسل استفاده کنید.
البته فراموش نشود بعد از مالیدن محلول سیر و عسل حدود30 دقیقه بر پوستتان بماند و بعد آنرا با آب ولرم به آرامی پاک کنید.

 

 

 

 

 

 

 


Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها  

 
+1 #14 بدریه حسینی 1395-06-10 22:37
سلام
صورتم خیلی جوش زده چند روزه از ماسک سیر و عسل استفاده میکنم
امیدوارم پوست صورتم خوب بشه
ممنون از شما
نقل قول کردن
 
 
0 #13 Guest 1395-06-10 22:36
به نقل از بدریه حسینی:
سلام من صورتم خیلی جوش زده چند شبه که از ماسک سیر و عسل استفاده میکنم. سوزش داره ولی به مدت نیم ساعت تحمل میکنم.
کرده جوشهایی صورتم تا حدودی کوچیک و خشک کر و خشک امیدوارم جواب بگیرم و

سعی کنید همان سیر و عسل کوهی استفاده کنید. فرایند بهبودی را بسیار تسریع می کند.
نقل قول کردن
 
 
+2 #12 بدریه حسینی 1395-06-10 22:33
سلام من صورتم خیلی جوش زده چند شبه که از ماسک سیر و عسل استفاده میکنم. سوزش داره ولی به مدت نیم ساعت تحمل میکنم.
کرده جوشهایی صورتم تا حدودی کوچیک و خشک کر و خشک امیدوارم جواب بگیرم و
نقل قول کردن
 
 
+6 #11 بهروز 1392-12-25 02:10
ممنونم از راهنماییتون من همیشه از لکه های صورتم رنج میبردم پیش هر دکتری هم میرفتم از این کرمهای روشن کننده و لایه بردارا برام مینوشت که هیچ کدوم جواب نمی دادن الان یک هفته است که از سیر عسل استفاده میکنم واقعا عالیه . راستی یکم سوزش داره نمیخواد بترسید مشکلی پیش نمیاد منکه استفاده کردم عاله شما هم استفاده کنید .
نقل قول کردن
 
 
+9 #10 ساغر 1391-05-13 20:32
آخه من از بوی سیر خوشم نمیاد..
واووووووووی حالا تا دو سه ساعت از صورت آدم بوش میاد..
نقل قول کردن
 
 
+9 #9 sana sana 1391-05-06 01:20
روز جمعه سیرهارو پوست کندم اما یهو در زدن رفتم در و وا کردم مهمون بود گفتم شب میذارم یادم رفت صبح شنبه دیدم رنگش کبود شده انداختمش دور
ایشالا فردا حتما میذارم
نقل قول کردن
 
 
+8 #8 همشهری 1391-05-06 00:05
هیشکی نیست انجامش بده؟پس خودم این کارو میکنم :-)
نقل قول کردن
 
 
+15 #7 ترانه عسل 1391-04-30 18:49
ثنا جان امتحان کردی نتیجه شو به ما هم بگو
نقل قول کردن
 
 
+12 #6 sana sana 1391-04-29 22:23
والا در مورد سیر از هرکی میپرسم تایید میکنه مجبورم امتحان کنم چند وقتی
نقل قول کردن
 
 
+25 #5 طاها 1391-04-04 12:05
من دیدم که آب سیر رو میگیرن تفالش رو جدا میکنن بعدازش استفاده میکنن
البته چون فقط با آب ولرم میشورنش یه مقدار بسیار اندک بوش میاد
نقل قول کردن
 

نوشتن نظر

کلیه نظرات (بغیر از تبلیغاتی و غیراخلاقی)منتشر خواهند شد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

ASAL24™ | "Only Rare Honey"® Products مطالب و مقالات زیبایی پوست صورت و بدن معجزه سیر و عسل بر روی پوست