عسل طبیعی | عسل 24


چهارشنبه, 29 خرداد 1398

ناسازگاری خربزه و عسل

شما اگر در محیط آشپزخانه هم به طور تجربی مقداری عسل را روی خربزه بریزید مخلوط سفتی به دست می آید. پس از خوردن خربزه و عسل دل درد شدیدی ایجاد میشود و در نهایت باعث سنگ کوب کردن افراد میشود. حتی بدلیل بی اطلاعی مردم در کل دنیا آمار مرگ و میر بدلیل خوردن خربزه با عسل وجود دارد.


Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها  

 
+8 #24 آراز آتروپات 1395-06-26 02:30
من خربزه خوردم یک ساعت بعد یادم نبود عسل خوردم. الان دو ساعته استرس گرفتم.نمیدونم چی میشه. البته از هر دو کم خوردم
نقل قول کردن
 
 
+9 #23 مهردادm 1395-04-25 03:12
زیاد بزرگش نکنید فقط معده سنگ میشه ک بعضیها قدرت هضم بالایی دارن در اوناوچیزی هم نمیشه کسایی ک قدرت هضم پایین یا مشکل معده دارن مشکل ساز میشه ک با رفتن ب دکتر درست میشن عسل و خربزه باعث مرگ انی نمیشه هسچوقت
نقل قول کردن
 
 
+10 #22 مهردادm 1395-04-25 03:09
سلام خربزه و عسل در همه باعث مرگ نمیشه ولی خطرناکه علت خطرناکیش این هست ک خربزه حالت اسفنجی داره و توی معده بعد از حویدن هم این حالت رو بدست میاره و اسید معده ب داخل حباب های اسفنجی خربزه نفوز میوند و هضم میکند اگر عصل رو قبل از هضم بخورید عسل مانع نفوز اسید معده ب داخل حبابهای اسفنجی خربزه میشه و یک ماده بد هضم ایجاد میکنه ک سفته.اگر این اتفاق براتون پی براتون پیش اومد و دسترسی ب جایی نداشتید تا جایی ک میتونید اب داغ بخورید تا هضم رو راحت کنه و دفع کنید.البته این عسل خربزه برای افراد مختلف فرق داره چون قدرت بدنی و قدرت گوارشی افراد باهم متفاوت هست.در بغضیها باعث سنگ شدن معده و در بعضیها خیلی کم مشکل ایجاد میونه.اگر عسل با موم مصرف بشه این خطر چندبرابر میشه
نقل قول کردن
 
 
+8 #21 محمد رضا.... 1395-04-23 16:18
با سلام
دوستان عزيز من قبلا كار عسل مي كردم يك بار به مقدار زياد زياد عسل اصل با موم خوردم و حدود يه ربع بعد اومدم خونه هم خربزه زياد خوردم در حالي كه ميدونستم خطرناكه و از پدر و مادرم هم شنيده بودم ولي تا حدودي عمدا اين كارو كردم.خدمت همه عزيزان بگن تقريبا مرگ رو جلوي چشمام ديدم .آنچنان معده و روده من مثل چوب شده بود كه درازكش نميتونستم تكون بخورم كه همسايه ها و دوستانم اومدن و منو از روي زمين جمع كردن بردن درمانگاه و فاصله ده دقيقه اي تا درمانگاه رو گلاب برويتان اسهال و استفراغ شديد گرفتم كه به هيچ وجه قابل كنترل نبود.فقط آمپولي كه دكتر بهم زد شكمم آزاد شد.فقط نمردم همين.قديميها مي گفتن اين چيزهارو ما باور نميكرديم.
نقل قول کردن
 
 
0 #20 mariiii 1394-05-25 10:30
با سلام.من امروز صبح یه قاشق عسل خوردم.. یه ساعت بعد یادم نبود خربزه خوردم. همون موقع یادم اومد. هر کاری کردم بالا نتونستم بیارم. دو سه بار آیت الکرسی خوندم رو معدم فوت کردم.زنگ به اینور اونور زدم تا خبر بگیرم ک این دو تا با هم چی می شن. خانم دکتری بهم گفت با این مقدار و این فاصله طوری نمیشه اقای دکتری هم بهم گفت ک روغن ر
کرچک بخور ک مسهل باشه تو خونه نداشتیم من دو تا لیوان اب خوردم الانم نشستم دقیقا یه ساعت از این قضیه میگذره ولی دل درد ندارم ان شاالله ک طوریم نمیشه :-)
نقل قول کردن
 
 
+6 #19 lp 1394-05-15 02:39
سلام به همگی.
امروز صبح که تز خواب پا شدم صبحونمئ با چند تا قاشق عسل خوردم.بعد حدودا ربع ساعت نیم ساعتی نا خواسته چند قاچ خربزه خوردم.
1 ساعت بعد یادم اومد.کسی خونه نبود دسترسی به جیزی نداشتم جز اینترنت.این نظرات چرت و پرت رو که خوندم استرس شدید گرفتم.سریع دویدم که استفراغ کنم ولی هر کاری کیردم بالا نیاوردم.خلاصه یه 6.7 تا لیوان آب و 3.4 تا لیوان چایی خوردم و نشستم.تا الان که گذشته حتی یه دلدرد هم نگرفتم.
راسی اومدم همون اندازه خربزه و عسل را قاطی کردم اضلا سفت نشد.
آقا من صبح این عسلرو هم که دیدم روش نوشته بود طبیعی قیمتشم بالا بود...
گفتم حتما بلایی سرم میاد و اینا...
البته امتحانش نکنینا!!ممکنه خطرناک باشه اما ما طوریمون نشد...اصلنم کشنده نبود
اگه خوب بود دعامون کنین
یا مهدی (عج)
نقل قول کردن
 
 
+7 #18 م 1394-04-16 10:05
البته فکر کنم بايد عسلت اصل باشه تا خطر ناک باشه الانم عسل اصل پيدا نميشه
نقل قول کردن
 
 
-22 #17 nasim 1393-07-20 22:35
فکر کنم این مطلب واسه ما ترکها شامل نمیشه اخه خیلی قوی هستیم.ها ها
نقل قول کردن
 
 
+5 #16 nasim 1393-07-20 22:34
والا برادرزاده من خیلی شلوغ تشریف داره یه بار امتحان کرد نمرد.
نقل قول کردن
 
 
-9 #15 بقل 1393-04-29 19:30
آخ جوووووووووووون خود کشی حال میده
نقل قول کردن
 

نوشتن نظر

کلیه نظرات (بغیر از تبلیغاتی و غیراخلاقی)منتشر خواهند شد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط