عسل طبیعی | عسل 24


جمعه, 26 مهر 1398

عسل برای درمان کودکان

 2ـ حال عمومي كودك را به نحو قابل ملاحظه‌اي بهبود مي‌بخشد.به ويژه كودكاني كه از نارسايي‌هاي دستگاه گوارش از قبيل اسهال، نارسايي درجذب مواد غذايي ويا سوء تغذيه و كم‌خوني رنج مي‌برند. عسل برای درمان کودکان

3‌ـ خاصيت ضد ميكروبي آن،‌كودكان را از خطرابتلاي به بيماري‌هاي انگلي و عفوني مصون مي‌دارد.

4ـ باعث بهبودي كودكان بيمار شده و وزن آنها را افزايش مي دهد.

5ـ به درآمدن دندان كودكان كمك كرده و از پوسيدگي آنها جلوگيري مي‌نمايد .

6ـ نياز كودك را به ويتامين B6 مرتفع ساخته و به سوخت و ساز كلسيم و منيزيم در بدن كمك مي‌كند و به همين دليل،‌اكثر پزشكان توصيه مي‌كنند كه مقداري عسل به غذاي روازنه كودك در تمام مراحل رشد اضافه شود؛ زيرا اين عمل به رشد آنها كمك كرده و از ابتلاي آنها به بيماري‌هاي خطرناك از قبيل اسهال و سوء تغذيه پيشگيري مي‌كند.


Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها  

 
+1 #19 علیرضا اوجی 1391-11-16 10:14
محققین دریافتند عسل در درمان سرفه کودکان تاثیر بسیاری دارد.

اخیراً محققان تأثیر عسل و شربت سینه را روی کودکانی که دچار سرماخوردگی و سرفه هستند مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیدند که عسل بهتر از شربت سینه، سرفه‌ی کودکان را درمان می‌کند.
نقل قول کردن
 
 
+3 #18 sana sana 1391-04-30 20:48
مرسی ترانه جان جعفری هم خیلی خونساز هستش
نقل قول کردن
 
 
+7 #17 ترانه عسل 1391-04-23 16:29
قبل از همه چی از ثنا جون و ساغر عزیز عذر میخوام که دیر جوابشون رو میدم
دوستای خوبم یادمون باشه همیشه پیشگری بهتر از درمان هستش.

همیشه باید حواسمون باشه تغذیه مون طوری نباشه که آهن بدنمون رو بسوزونه...حالا تا اونجایی که من مطالعه دارم اول از همه میدونم عسل طبیعی ترجیحا عسل 24 بهترین خونساز هستش از جمله گیاهان دارویی هم که برا کم خونی استفاده میشه اسفناج هستش البته بهتر حالت خامش رو مصرف نکنیم چون هضمش برا معده مشکله به غذاهامون اضافه اش کنیم بخصوص تو آش ها که مجبور نباشیم سرخ کنیم صورت اب پز باشه تا خاصیتشم از بین نره اگه با مزاج تون سازگار نبود در کوکو ها نیز میتونین استفاده کنیم.
و نیز از عدس پخته شده بخصوص برا صبحونه، از میان آجیل ها پسته خوبه البته به شرطی که خوب جویده شه،خوردن جگر تازه گوسفند هم خلی مفید هستش و نیز از میوه ها اونایی که قرمزند خونساز هستند.

طریقه مصرفش هم خواستین میگم بهتون.موفق باشن .
نقل قول کردن
 
 
+6 #16 همشهری 1391-04-15 12:23
ا توجه به خاصیت درمانی عسل می توان از آن به عنوان داروی طبیعی درمان سرفه برای کودکان بالای 2 سال استفاده کرد.
نقل قول کردن
 
 
+8 #15 ترانه عسل 1391-04-12 22:46
عسل برای درمان اسهال خونی خفیف كودكان مفید میباشد.
نقل قول کردن
 
 
+9 #14 ساغر 1391-04-12 22:17
ترانــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــه؟؟؟
نقل قول کردن
 
 
+6 #13 sana sana 1391-04-11 09:07
ترانه جان منتظر شماییم بابا معرفی کن دیگه جونمون در اومد
نقل قول کردن
 
 
+22 #12 ساغر 1391-04-05 14:13
به نقل از ترانه:
ساغر جوون برا کم خونی گیاه دارویی میشناسم که با عسل مصرف میکنن.خواستی معرفیش میکنم



ترانه جان معرفی کنی ممنون میشم ازت!!
نقل قول کردن
 
 
+12 #11 همشهری 1391-04-05 00:03
بعضی ها چیکار می کنند که امتیازشون بالای ده میره؟منظورم امتیازی که تو این قسمت میدین نه تو ورودی همونجا که موافق ومخالف داره
نقل قول کردن
 
 
+20 #10 ساغر 1391-04-04 23:11
عسل 24 دات کام؟؟

از دقتت و توجهت ممنونم.
من زیاد سوال می پرسم و شما همه رو با دقت و حوصله جواب میدین.
واقعا ممنونم.
موفق تر باشید.
نقل قول کردن
 

نوشتن نظر

کلیه نظرات (بغیر از تبلیغاتی و غیراخلاقی)منتشر خواهند شد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط